Nämä brändit saivat uuden ilmeen

January 26, 2015
teikko

Deeper on tehnyt runsaan määrän brändi- ja design-projekteja, joista esittelemme tässä muutamia. Brändäystä on tyypillisesti edeltänyt markkinointiviestinnän kokonaiskonseptin suunnittelu, joka konkretisoituu visuaaliseen ilmeeseen ja sen sovelluksiin. Ensimmäisenä viimeisimmistä töistämme esittelyssä on Suomen suurimpiin ja vanhimpiin lukeutuva viinitila ja matkailukeskus Rönnvik Pälkäneellä. Deeper ja Rönnvik ovat tehneet yhteistyötä vuosia, ja viimeisimpänä uudistimme Rönnvikin yritysilmeen sekä Kamrer VSOP:n. Rönnvik sai myös responsiiviset verkkosivut ja Kamrer näyttävän pulloetiketin ja pakkauksen.

ronnvik-pullo-site-mockup-v1

Saunawood-brändissä yhdistyy suomalainen luonto, moderni terveysvaikutteinen saunominen sekä luonnollinen materiaalikieli, jossa korostuvat puupinnat ja polttopintaiset kuvioinnit. Kun katsot Saunawoodin logoa tarkemmin, voit nähdä siinä jopa neljä erilaista merkitystä. Tunnistatko mitkä ne ovat?

saunawood-kayntikorttimindventure-logo-02

Mindventure on elämysvalmennuskonsepti, jonka tuotteistamisessa, brändäyksessä ja markkinoinnissa Deeper-tiimi on ollut mukana. Mindventure syntyi perustajiensa intohimosta luoda identiteettimuutokseen sysäävä valmennus upeissa maisemissa Hahkialan kartanossa. Deeper on suunnitellut Mindventuren ilmeen, bränditarinan, sosiaalisen median konseptin sekä tuottanut kaikki sovellukset kuten videon, Instagram-konseptin ja materiaalit.

leppiniemi-mockup-01

Autoliike voi näyttää perinteiseltä suomalaiselta autoliikkeeltä, tai joltain aivan muulta. Leppiniemi valitsi jonkun aivan muun. Visuaaliseen muotokieleen on haettu inspiraatiota maamme rajojen ulkopuolelta, aivan niinkuin yrityksen liiketoimintaakin on hakea autoja Suomen rajojen ulkopuolelta.

dista-ilme
Dista on etämyyntiin erikoistunut yhtiö, jonka taustalla vaikuttaa tamperelaisia liikemiehiä, sijoittajia ja henkilöalan yritys. Yritysilme syntyi ja verkkosivusto syntyivät käytännön tarpeesta luoda perinteisen HR-bisneksen rinnalle uusi alabrändi nopealla aikataululla. Dista on kehityspolkunsa alussa, mutta lunastanut jo ensimmäisen puolen vuoden aikana sille asetut tavoitteet.

polesto-ilme

Polesto on tankourheiluvarusteisiin ja -tekstiileihin erikoistunut globaali verkkokauppa. Deeper on suunnitellut Poleston ilmeen, brändäyksen, sisältökonseptin sekä kaikki brändin sovellukset. Poleston omistaa Poleranking Oy.

Kaipaako brändisi uudistusta?

Kerromme mielellään lisää brändisuunnittelusta ja muista palveluistamme.

[hs_action]